אופנועים יד 2

חברת היי סייד מתמחה בשיווק ומכירה של אופנועים משומשים יד שנייה באזור תל אביב והמרכז.

המציאות הכלכלית של ימינו אינה מאפשרת לרבים מאיתנו להגשים את חלומם לאופנוע חדש ונוצץ לרוב לנוכח תג המחיר הגבוה המוצמד לרכישה זו, הפתרון הוא רכישת אופנוע משומש מיד שנייה, רכישה זו תבטיח שנגשים את חלומנו לאופנוע וגם תחסכו בדרך מספר שקלים.

חברת היי סייד מתמחה בשיווק ומכירה של אופנועים משומשים יד שנייה, בין דגמי האופנועים בולטים דגמי החברות קוואסאקי, ימאהה וסאן יאנג על הדגמים השונים.

כל האופנועים אותם מציעה החברה למכירה נבדקו, תוקנו וטופלו טרם המכירה והם במצב מכני מעולה.

דגמים פופולריים

בין הדגמים הפופולאריים בולטים דגם סאן יאנג JOYMAX 250i, דגם סאן יאנג JOYRIDE 200i, דגם ימאהה X-MAX 250 ,T-MAX 530, קוואסאקי J300 ועוד.

בואו להתרשם מדגמי האופנועים השונים ואף להתנסות בנסיעת מבחן. אנו נמצאים ברחוב קיבוץ גלויות 75, תל אביב. התקשרו עוד היום למספר 0722-657-639 וגלו כמה קל להיות בעליו של האופנוע עליו תמיד חלמתם.

סוגי אופנועים למכירה

רוצים לרכוש אופנוע מיד שנייה?

מתעניינים בקטנועים?

לקוחות מרוצים

השאירו פרטים ובואו להתרשם מדגמי האופנועים השונים ואף להתנסות בנסיעת מבחן.

    טיפים לפני קניית אופנועים מיד שניה

    מעוניינים להחליף את האופנוע הישן באופנוע חדש? אינכם צריכים ללכת ישירות ליבואן על מנת לרכוש אופנוע חדש לגמרי. בחלק מהמקרים רכישת אופנועים למכירה יד שניה תהיה הצעד הנכון והמשתלם ביותר מבחינתכם. אופנוע משומש הוא בעצם אופנוע שכבר נסעו בו, אך החליטו להחליף אותו באחד אחר. יכול להיות כי דווקא אותו אופנוע יהיה כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד, בהתאם לנסיבות הקיימות. עם זאת יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים את הרכישה הזאת. אומנם המחיר יהיה נמוך בהשוואה לאופנוע חדש, אך עדיין מדובר על סכום לא מבוטל. אתם תרצו לדעת כי אתם רוכשים אופנוע יד 2 שמתאים בדיוק למידותיכם. כך לא תמצאו את עצמכם חוזרים שוב על אותה הפעולה כעבור תקופה קצרה.

     

    המצב החיצוני לא מעיד על המצב הפנימי

    זה שהאופנוע נראה מעולה מבחוץ זה לא אומר כי המצב הפנימי זהה בדיוק באותה המידה. זה נכון כי אופנועים שיהיו שמורים מבחוץ, לרוב יהיו כאלה ששמורים גם מבפנים. אך אל תצאו מנקודת הנחה כי כך זה יהיה בכל המקרים שבהם תבצעו רכישה מהסוג הזה. אנו מציעים לכם לעשות בדיקה מקיפה גם מבחינת התקינות הפנימית, וגם מבחינת הנראות הויזואלית. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אתם עושים רכישה שתהיה מתאימה לכם כמו כפפה ליד. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם רוכשים אופנוע דו שימושי, אך מגלים כי מה שחשבתם שונה מהמציאות.

     

    הבינו היטב מה התקציב שלכם לפני הרכישה

    אופנועים למכירה יד שנייה מאופיינים במחירים נוחים מאוד בהשוואה לאופנועים שמגיעים ישירות מהחברה. אך עדיין מוטב כי תבינו מראש מה התקציב שלכם על מנת להשלים את הרכישה כולה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם עושים רכישה שרק תכניס אתכם לצרות צרורות. אם העלות של האופנוע תעלה על התקציב שלכם, המשמעות היא שאתם מכניסים את עצמכם לבור. לא בטוח שיהיה לכם כל כך פשוט לצאת מהבור הזה, דבר שמחייב אתכם להיות זהירים. לפיכך הבינו היטב את התקציב, ורק לאחר מכן תבצעו את הרכישה עצמה. הרי לא תרצו לרכוש אופנוע בעלות גבוהה, מכיוון שלא תוכלו להחזיק אותו לאחר מכן.

    התאימו את האופנוע לצרכים שלכם

    מדוע כל אחד רוכש אופנוע יד 2 שונה? מכיוון שלכל אחד מאיתנו יש צורך אחר. הצורך של אדם מסוים לא תמיד יהיה זהה לצורך שלכם מהאופנוע המשומש. לכן בעת רכישת האופנוע יהיה עליכם להבין מה אתם בדיוק רוצים להשיג ממנו. תרצו לדעת כי הוא ישרת אתכם בצורה נאמנה, ולא יאכזב אתכם ברגע אמת. כמובן שתוכלו לבחון עוד עניינים נוספים שהם חשובים לכם, עניינים שלא בטוח יהיו קריטיים עבור אנשים אחרים. ברגע שהאופנוע יתאים לכם כמו כפפה ליד, לא תהיה סיבה שתתבאסו מהבחירה בו. הדברים הכי חשובים שצריך לבדוק זה נפח מנוע ואת המהירות המקסימלית שאליה מגיע האופנוע. כל שאר הבדיקות יהיו בדיקות שאתם רוצים לעשות בעיקר עבור עצמכם ועבור צרכיכם האישיים.

    תרכשו אופנוע יד שניה ממקום מוכר

    לא כל מקום שתפנו אליו יהיה מקום שממנו רצוי לבצע רכישה מהסוג הזה. עוד לפני שתבחרו את האופנוע המושלם, יהיה עליכם לבחור את המקום שממנו תבצעו את הרכישה. האינטרס שלכם יהיה לדעת כי מאחוריכם מקום אמין שיספק לכם תשובה לכל שאלה שתהיה לכם. בעת רכישת האופנוע המשומש תרצו לקבל את תמונת המצב בדיוק כפי שהיא הלכה למעשה. לצערנו יהיו כל מיני מקומות אחרים שינסו לעגל את הפינות כאשר הם מוכרים אופנועים ביד שנייה. אם תבחרו מקום אמין לא אמורה להיות בעיה שקשורה להיבט הזה. כל הפרטים הרצויים מבחינתכם יינתנו לכם עוד לפני שתוציאו את הכסף מתוך הארנק שלכם.

    קחו את הזמן – ואל תעשו בחירות פזיזות

    הרצון לרכוש אופנוע הוא רצון מובן, בטח כאשר אתם צריכים לעשות זה בהקדם. אך עדיין אל תיתנו לזמן להגביל אתכם, דבר שעשוי לגרום לכך שתעשו בחירות פזיזות. כל בחירה שאתם עושים צריכה להיות בחירה שאתם בטוחים לגביה בכל היבט אפשרי. רכישת אופנוע דו שימושי תהיה בחירה שאמורה לשנות את החיים שלכם מקצה לקצה. יש כאלה שמספרים כי האופנוע החדש שינה את חייהם בצורה דרסטית. לכן כדי שזה יקרה תצטרכו לבחון את כל האופציות שניצבות מולכם, ורק לאחר מכן לעשות את הבחירה. כך תהיו בטוחים שאתם עושים צעד שלא תתחרטו עליו כעבור זמן מה. יצא לנו לשמוע על המון אנשים שרכשו אופנוע משומש בלחץ של זמן, ובסוף התחרטו על הבחירה.

    תגיות: אופנועים למכירה, אופנועים למכירה יד 2, אופנועים למכירה בזול, יד 2 אופנועים למכירה, לוח אופנועים למכירה, אופנועים למכירה יד שניה, אופנוע דו שימושי, אופנועים תל אביב, אופנועים משומשים תל אביב