בדיקה מקצועית, יסודית ואמינה יכולה לשפר את הבטיחות עבור רוכבי קטנועים מכל הסוגים. מתלבטים איפה ומתי לעבור את הבדיקה הבאה? כך תהיו מוכנים לחורף הקרוב

היי סייד אופנועים היא לא רק סוכנות למכירת כלי רכב דו גלגליים אלא גם המקום שאליו כדאי לך להגיע כדי לבצע בדיקות חורף. אנו מכירים מקרוב את תחום הקטנועים והאופנועים, מבצעים בדיקות חורף לכל סוגי הדגמים ומתחייבים לסטנדרטים מחמירים של מקצועיות. לא משנה כמה זמן כבר יש לך את הקטנוע, אנחנו נדאג שאת החורף הבא תעבור בשלום.

החשיבות של בדיקת חורף

בדיקת חורף לקטנועים היא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת. הבדיקה מומלצת עבור כל סוגי הקטנועים, לרבות דגמים חדשים, והיא עולה בקנה אחד עם הניסיון לשמור על בטיחות הרוכב תוך צמצום הסיכון לתאונות דרכים.

בין היתר, את החשיבות של בדיקות חורף ניתן לראות באופן שבו הן משפרות את התפעול ואת השליטה באופנוע. בעזרת הבדיקה ניתן להבטיח את תקינות הבלמים והצמיגים, לשפר את זמן התגובה של הכלי ולמנוע החלקות. בהמשך, הבדיקה היא גם חלק חשוב בתחזוקה ששומרת על ערך הקטנוע לפני מכירה.

מה כוללת בדיקת חורף מקצועית?

בדיקת חורף לקטנועים כוללת אצלנו את כל מה שהכלי שלך צריך. הנה למשל חלק מהדגשים שאנחנו שמים במהלך הבדיקה:

א. גירוז ושימון – פעולה פשוטה של גירוז ושימון יכולה לשנות בצורה דרמטית את השליטה ואת התקינות של האופנוע. כאשר נכנסים אלינו למוסך ומבצעים בדיקת חורף לקטנועים, מקבלים בביטחון מלא גם סקירה מקיפה ופעולות גירוז ושימון יסודיות.

ב. בדיקת מכלולים – בדיקת מכלולים מאפשרת לדעת מה המצב המכאני האמיתי של הכלי. את בדיקת המכלולים אנו מבצעים גם לפני החורף וגם בתקופות אחרות של השנה, לבחירתך ובזמינות מלאה עם שירות מכל הלב.

ג. בדיקת תקינות מערכת החשמל והחיווט – לרוב רוכבי הקטנועים אין את הידע, הכלים והניסיון הנדרשים על מנת לבצע בדיקת תקינות מערכות חשמל וחיווט. אם מוסיפים לזה את הרגישות של מערכות כאלה בתקופת החורף, מבינים את החשיבות של בדיקה יסודית במוסך של היי סייד אופנועים.

ד. בדיקת תקינות הצמיגים והבלמים – אנו כאמור מקפידים לבדוק את תקינות הצמיגים והבלמים. בהחלט ייתכן שלא תרגיש בעיה עם הצמיגים והבלמים, אך שאנו נגלה שחיקה שתגרום לבלאי של חריצי ניקוז המים וחלילה להחלקה. רוצה למנוע את זה? אנחנו הכתובת עבורך.

חוות דעת מקצועית

כל שירות של בדיקת חורף לקטנועים מבוצע אצלנו באווירה נעימה ובליווי אנשי מקצוע. זו ההזדמנות שלך להתייעץ איתנו לבדי בדיקות בלמים, לברר עלויות של החלפת רפידות כדי לשמור על איכות בלימה ולשאול על מבצעים לטיפול מקיף ויסודי. כמו כן, אנו מתחייבים למחירים נוחים על כיוון שסתומים והקצאת חלקי חילוף.

לפרטים ומידע נוסף חייגו: 03-5188-500 , או השאירו פרטיכם בטופס המצורף