האופנוע הוא כלי רכב יעיל, חסכוני ומהיר שמשרת אותך כל השנה. אבל מתי בפעם האחרונה דאגת להכין אותו לחורף? אנחנו כאן עם כל הפרטיםיותר ויותר אנשים מגלים כיום את היתרונות של כלי רכב דו גלגליים. מתוך הקטגוריה הזו, אין ספק שכלי הרכב שהכי שווה את המאמץ הוא האופנוע. בעזרת האופנוע קל להגיע ממקום למקום, לא צריך לעמוד בפקקים וניתן גם לחסוך בהוצאות דלק. עם זאת, האופנוע הוא גם כלי רכב שדורש תחזוקה ובעיקר התאמה לעונות השנה.

איך מכינים את האופנוע לחורף?

הדרך הכי טובה להתאים את האופנוע לעונות השנה היא להכין אותו לחורף בעזרת המומחים של היי-סייד. בתקופת החורף תנאי מזג האוויר משתנים בצורה דרמטית, מה שדורש מבעלי רכבים דו גלגליים לבצע את ההתאמות הנדרשות. כמו כן, בדיקת חורף לאופנועים במוסך של היי-סייד היא דרך מעולה לשפר את תחושת הביטחון האישי ולמנוע בלאי, שחיקה והוצאות מיותרות.

מה כוללת בדיקת חורף?

בדיקת חורף לאופנועים כוללת את כל מה שהכלי צריך על מנת לעבור את התקופה הקרובה בשלום. הנה למשל חלק מהדברים שאותם בודקים ועליהם אנחנו שמים דגש:

א. בדיקת תקינות של הצמיגים – עונת החורף מביאה איתה המון גשמים ומשקעים. הבעיה מתחילה כאשר הצמיג שחוק ולכן לא מנקז מספיק טוב את המים, מה שמעמיד בסיכון אותך ואת האופנוע. למזלך, המומחים של היי-סייד יכולים לבדוק את הצמיגים גם בהתראה קצרה ולהכין את האופנוע שלך לחורף יבש ובטוח מתמיד.

ב. תקינות הכלי – המטרה של בדיקת חורף לאופנועים היא לוודא את התקינות של הכלי. בשביל לוודא את התקינות של הכלי, אנחנו בהיי-סייד מזהים צמיגים יבשים ובעלי סדקים, בודקים האם הבלמים מכוונים בצורה מדויקת ולוקחים לסיבוב אופנועים בעלי זיקה ספורטיבית. כמו כן, יש לציין שהבדיקה שאנו מבצעים יכולה לאתר תקלות ובעיות בתחילת דרכן – לפי שכדור השלג יתגלגל ולך תהיה בעיה רצינית שתגרור בלאי מואץ ותקלות נוספות.

ג. מערכות חשמל וחיווט – החורף מסכן את מערכות החשמל של האופנוע שלך. בגלל שמערכות חשמל תקינות הן תנאי לנסיעה בטוחה, כדאי לקפוץ למוסך של היי-סייד כדי לשמוע מקרוב על בדיקת חורף לאופנועים.

כל מה שהאופנוע שלך צריך – תחת קורת גג אחת

בדיקות תקופתיות מהוות גורם ראשון במעלה בכל מה שנוגע לאיכות ובטיחות הרכיבה. מבחינתך, החדשות הטובות הן שניתן לרכז את כל הבדיקות החשובות תחת קורת גג אחת. אנו בהיי-סייד נבצע עבורך גם את הבדיקות לקראת החורף, גם את הבדיקות התקופתיות וגם את הטיפולים. בגלל שבדיקה שגרתית היא זו שמפרידה בינך לבין ביצועים טובים יותר על הכביש, השירות של היי-סייד הוא משהו שאסור לך לוותר עליו. אז נשמח לפגוש אותך בהקדם!

בדיקות חורף לאופנועים

לפרטים ומידע נוסף חייגו: 03-5188-500 , או השאירו פרטיכם בטופס המצורף