מעילים לאופנועים

שומרים על עצמנו בכביש

כשאנחנו מדברים על מעילים, לרוב מדובר בפריט לבוש פרקטי  או אופנתי. כשמדובר במעילים לאופנועים, מדובר בפריט קריטי והרבה יותר משמעותי שיכול להציל את חיינו.

בין אם אנחנו רוכבים על קטנוע או על אופנוע שטח כבד, מעיל הרכיבה שלנו הוא ההגנה על העור והאיברים שלנו במקרה של נפילה או שפשוף חלילה. לכן, במעילי רכיבה מקצועיים ואיכותיים, מעבר לעובי הבד, סוג המעיל והעובי, משולבים גם מגנים באזורים קריטיים הנוטים לקבל מכות במקרה של נפילה, כמו במרפקים ובכתפיים. מגינים אלה משפיעים משמעותית על משקל המעיל, אך הם גם קריטיים בהגנה על הגוף שלנו בזמן הרכיבה.

קיימים סוגים רבים של מעילים, מעילים מעור, מעילים טבעוניים, מעילים לנשים או לגברים ומעילים מבדים מנדפי זעה לימי הקיץ החמים. לכן, תהליך בחירת מעיל מתאים לצרכים שלנו הוא קריטי ומומלץ לעשות מחקר באינטרנט לפני הבחירה עצמה. ישנם מותגים מוכרים ומובילים לעומת מותגים שאינם מוכרים, נבחר בקפידה מכיוון שהמעיל הזה ילווה אותנו עוד זמן רב.

הסתיו כבר הגיע וימי החורף בפתח, מה שדורש מכם כבעלי קטנוע להיערך בהתאם.

למעשה, הראשונים שמרגישים בחילופי העונות הם בעלי הרכבים הדו-גלגליים, שכבר יכולים לחוש בטמפרטורות היורדות ובהתחזקות הרוחות. על כן, חשוב לדעת כי בשוק המקומי קיים מגוון רחב של ציודי חורף, אשר יהפכו את חווית הרכיבה לבטוחה, נעימה וחמימה יותר.

אביזרים לאופנועים במבצע
אביזרים לאופנועים במבצע

אל תחכו!

את הציוד מומלץ לרכוש מבעוד מועד ולא להמתין עד שאצבעות הידיים קופאות והבגדים נרטבים. יש לפנות אל משווקים רציניים המתמחים בציודים מקצועיים לקטנועים, ודרכם לרכוש אבזרים כמו מעילים המבודדים מפני קור ורוחות, חליפות גשם וכפפות ייעודיות לימי החורף.

בנוסף, כדאי להתייעץ עם מכרים בעלי קטנועים לגבי ציודים ויצרנים שהוכיחו כי ניתן לסמוך עליהם.

כמה דוגמאות לציוד שלנו:

מכירת כפפות חורף

בימים רגילים משמשות הכפפות בעיקר להגנה על כפות הידיים, אך כאשר הגשמים מתקרבים יש לרכוש כפפות חורף המספקות בידוד והגנה מפני רטיבות וקור.

באופן כללי, הכפפות עשויות משכבה פנימית נעימה ומבודדת, ומשכבה חיצונית מחומרים סינטטיים המחוזקים באזורים שעלולים להיפגע.

על הדגמים המובחרים של כפפות החורף נמנים בין היתר מוצרי Alias, MX Force, Sportex OXFord וחברות אחרות. תוכלו לבחור כמובן מתוך מבחר דוגמאות, עיצובים ומידות

מכירת מעילי חורף

אין ספק כי רטיבות החודרת מבעד לבגדים במהלך נסיעה אינה חוויה נעימה, ואף עלולה להיות מסוכנת מבחינה בטיחות ובריאותית.

על כן, מומלץ לרכוש מבעוד מועד מעילי גשם ומעילי חורף ייעודיים לקטנועים, המספקים הגנה מלאה ממי הגשמים ומהקור.

גם כאן, תוכלו לבחור מעילים בשלל דוגמאות ומידות של החברות Spyke ,CAT2MOTO ,A-Pro ,LARET, MOTO ONE ואחרות.

אביזרי חורף נוספים

מלבד הציודים המצוינים לעיל, ניתן לרכוש עוד מגוון רחב של אבזרים שיחממו לכם את החורף, ואף יבטיחו את המטען מפני רטיבות.

לדוגמא, ניתן לרכוש ערדליים, קסדות מיוחדות, חם-צוואר ואף ארגזי כלים ייעודיים. כל אלו ועוד ממתינים לכם ב- "היי סייד" במחירים נוחים ועם ייעוץ מקצועי מלא.

אביזרים לאופנועים במבצע

לפרטים ומידע נוסף חייגו: 03-5188-500 , או השאירו פרטיכם בטופס המצורף